Animal Crossing: New Horizons
Je kunt deze bijzondere personages uitnodigen om je camping te bezoeken met hun campers. Deze personages kunnen je ook helpen in Desert Island Escape en Animal Crossing Puzzle League. Je kunt ze ook gebruiken in amiibo Camera.