Animal Crossing: New Horizons
You can set up photo shoots on Harv's Island, obtain in-game character-themed posters and more!
You can invite these special characters to visit the campground in their camper. These characters can also join you in Desert Island Escape, give you a helping hand in Animal Crossing Puzzle League and be used with the amiibo Camera.