Gratis demo verkrijgbaar!*
Doe mee met Wario en een kleurrijke cast favoriete personages uit de serie in WarioWare Gold, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Wario is terug en beter dan ooit in 300 microgames, waarin je de koning van de microgames moet worden!
Als Wario zich realiseert dat hij platzak is, wil hij snel wat knaken verdienen. Nadat hij enkele oude "vrienden" heeft gevraagd om een paar games voor hem te maken, wil hij het grootste videogametoernooi ooit organiseren en daarmee stinkend rijk worden. Deelname kost tienduizend munten per deelnemer, dus ondanks dat hij 10 miljoen munten prijzengeld heeft uitgeloofd, is hij er zeker van dat hij zijn doel om snel rijk te worden zal bereiken. Ga jij er met dit astronomische bedrag vandoor, of is het de man met de zigzagsnor zelf die in zijn eigen prijzengeld zal zwemmen?
Wario's problemen houden hier echter niet op. Hij heeft namelijk ook een waardevolle gouden schat gestolen en hij wordt op de hielen gezeten door iemand die vastberaden is deze schat terug te krijgen!
WarioWare Gold biedt 300 enerverende microgames, van immens populaire tot gloednieuwe. Dat is het hoogste aantal in de serie tot nu toe! Blaas een ballon op tot deze knapt, stamp op een knop om de deur voor de neus van ongenode gasten dicht te slaan, draai je systeem om sit-ups te doen en gebruik het touchscreen om... neusharen te trekken?! Je zult je in de meest bizarre scenario's bevinden. Wario's team heeft ervoor gezorgd dat je je Nintendo 3DS-systeem op de mafste manieren moet gebruiken!
Deelnemen aan Wario's videogametoernooi kan een wilde rit zijn, en dat is waar andere standen om de hoek komen kijken. Scherp je vaardigheden aan door microgames opnieuw te spelen met lastigere uitdagingen, verdien beloningen door missies te voltooien, daag je vrienden uit in de Battle Time-stand en ontdek de rest van deze waanzinnige wereld door meer content vrij te spelen!