Diablo III: Eternal Collection
Werk samen om demonen af te maken en bergen buit te verzamelen waar en wanneer je maar wilt met Diablo III: Eternal Collection voor de Nintendo Switch.
Diablo III, de Reaper of Souls-uitbreiding en het Rise of the Necromancer-pakket zitten allemaal in de Eternal Collection: zeven klassen, vijf acts en eindeloze hordes demonen.
Ontdek in Sanctuarium elementen uit de wereld van The Legend of Zelda. De Eternal Collection voor de Nintendo Switch bevat de kompaan Cucco, een Triforce-portretframe en een unieke metamorfose-set waarmee je helden de iconische Ganondorf-uitrusting en unieke cosmetische vleugels kunnen dragen.
Je bent 's werelds enige verdediging tegen hemel en hel. Bewapen jezelf met een Joy-Con of de Nintendo Switch-Pro-controller en kies uit zeven duistere fantasieklassen, elk met eigen unieke kenmerken.
Het kwaad is nooit volledig uitgeroeid. Of je nu je vaardigheden in een nieuwe moeilijkheidsstand wilt testen, de epische verhaalstand speelt, op zoek bent naar de perfecte combo, je collectie uitrustingen uitbreidt, dungeons verkent, of door Sanctuary reist, er ligt altijd een uitdaging op je te wachten.
Terwijl je door de vijf acts van Diablo III speelt, zul je uitrustingen vinden in de verste uithoeken van Sanctuary, waaronder legendarische items die je speelstijl compleet kunnen omgooien en harnassen die handige bonussen leveren.
Het krachtsysteem in Diablo III is erg dynamisch. Dring de duivelse krachten terug met speren, stormen, zombiehonden en meer dan 800 unieke vaardigheden. Verander vuur in bliksem, splijt je magische aanvallen en verander je skills om vernietigende combinaties te creëren.
Speel met maximaal drie vrienden in de lokale multiplayerstand en hak demonen in mootjes vanaf de bank (je hebt hiervoor geen internet nodig), of bestijg de ranglijsten in de online-spelstand. Je kunt Diablo III op één Nintendo Switch-systeem spelen** op een gedeeld scherm, met vier Nintendo Switch-systemen spelen, of de tv-stijl en handheldstijl combineren.