Storm het slagveld op met de meest legendarische strijders uit Hyrule in Hyrule Warriors: Definitive Edition voor de Nintendo Switch. Maak korte metten met hordes vijanden door spectaculaire aanvallen in de stijl van Dynasty Warriors te gebruiken en heers over het slagveld met geliefde personages uit de The Legend of Zelda-serie.
Geef een Joy-Con-controller aan een bondgenoot om samen op één Nintendo Switch-systeem te spelen. Altijd, overal en met iedereen!
Deze spannende actiegame bevat elke kaart en missie, alle 29 speelbare personages uit de Wii U- en Nintendo 3DS-versies van de game, en alle betaalde downloadbare content. Er zijn ook nieuwe outfits voor Link en Zelda, gebaseerd op The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Het evenwicht van de Triforce is verstoord en Hyrule wordt verscheurd door een duistere macht, die onder leiding staat van de duistere tovenares Cia. De legendarische held Link en zijn team van strijders moeten slag leveren met massa's vijanden en prinses Zelda zien te vinden. Er zijn ook zijverhalen te beleven. Volg Linkle terwijl ze op weg is om een heldin te worden, ontdek Cia's kant van het verhaal of bevaar de zeeën met Toon Link en Tetra!
Vecht tegen honderden vijanden met allerlei fantastische aanvallen, maak combo's om veel vijanden tegelijk te verslaan en ontketen spectaculaire speciale aanvallen terwijl je strijdt om Hyrule van de ondergang te behoeden.
Wissel wanneer je maar wilt tussen vier bondgenoten om personages strategisch te positioneren en vijanden op nieuwe manieren te verslaan. Verzamel Rupees en andere nuttige voorwerpen om je wapens te verbeteren en badges te maken, waarmee je de eigenschappen van elke strijder kunt versterken.
Kies Free Mode om missies die je al hebt voltooid, opnieuw te spelen met elk van de speelbare personages. Experimenteer met de unieke aanvallen van elk personage, en kom erachter wat jouw favoriete personage is. Verken allerlei kaarten uit klassieke missies in de unieke spelstand Adventure Mode. Voltooi veel verschillende opdrachten en ontdek verborgen geheimen terwijl je strijd voert in onder meer Termina, Lorule en op de Great Sea.
Ontketen je innerlijke strijder waar en wanneer je maar wilt, met Hyrule Warriors: Definitive Edition voor de Nintendo Switch.