Spring meteen in de strijd
Neem het gevecht overal mee naartoe en daag iedereen uit met Pokkén Tournament DX, een intense Pokémon-vechtgame voor Nintendo Switch!
Bestuur twintig Battle Pokémon en gebruik een reeks krachtige aanvallen in bloedstollende wedstrijden! Roep hulp in van Support Pokémon om je bij te staan in een gevecht en gebruik vervolgens de unieke Burst Attack van je Pokémon om jezelf omhoog te werken in het klassement. Dankzij het intuïtieve gevechtssysteem van Pokkén Tournament DX kan iedereen een Joy-Con oppakken en zijn favoriete Pokémon gebruiken.
Met de Nintendo Switch kun je thuis of onderweg de strijd aangaan om de kampioen van de Ferrum League te worden! Deel een Joy-Con met een vriend en speel spectaculaire gevechten van één tegen één waar, wanneer en met wie je maar wilt. Pokkén Tournament DX kan gespeeld worden in alle Nintendo Switch-speelstijlen (tafelstijl, tv-stijl en handheldstijl), dus speel zoals je zelf wilt.
Leer de vechtstijlen van nieuwe Battle Pokémon, waaronder Croagunk, Scizor, Empoleon en Darkrai, evenals de nieuwe vechter Decidueye uit Pokémon Sun en Pokémon Moon. Meer dan twintig Battle Pokémon, waaronder de gehele selectie Pokémon uit de Wii U-versie van Pokkén Tournament, zijn vanaf het begin beschikbaar.
Naast de Ferrum League bevat Pokkén Tournament DX ook nieuwe spelstanden om je vrienden uit te dagen in verhitte gevechten. Ga de strijd aan met drie van je favoriete Pokémon in Team Battle, terwijl je je favoriete gevechten opneemt en vervolgens uploadt met de nieuwe herhalingsfunctie.* Ga de strijd aan terwijl je onderweg bent of ga online op zoek naar tegenstanders in de nieuwe spelstand Group Match.