Iedereen kan wel
Ga met de Yoshi's op avontuur in een handgemaakte knutselwereld vol geheimen om te ontdekken in Yoshi's Crafted World, exclusief voor de Nintendo Switch! Ontdek alleen of met een vriend de voorzijde en keerzijde van allerlei fantasierijke levels vol verrassingen en neem het op tegen Baby Bowser en Kamek.
De ondeugende Poochy-pups verstoppen zich ook op deze spelpagina! Hou je ogen goed open als je de verschillende tabbladen leest en klik of tik op ze als je ze ziet. Als je lid bent van My Nintendo, kun je een kleine verrassing krijgen voor elke pup die je vindt!
...waren de Yoshi's aan het spelen rond de Dromenzon, een mirakel dat ieders wildste dromen kan laten uitkomen. Geen wonder dat zo'n wonder ook allerlei gespuis aantrekt. En dat blijkt, want Baby Bowser en zijn oppas Kamek vliegen naar het eiland van de Yoshi's om de zon te stelen!
Het werd een geduw en getrek tot de Dromenzon in stukjes uiteenviel en de magische Droomstralen alle kanten op vlogen! Er is nu geen tijd te verliezen en dus trekken de Yoshi's eropuit om de ontbrekende Droomstralen te vinden en de zon te repareren voordat Baby Bowser en Kamek deze in handen krijgen.
Slinger eieren richting vijanden, ontdek talloze geheimen en probeer het einde van de voorzijde te bereiken. Daarna kun je elk level aan de keerzijde vanuit een heel nieuw perspectief bekijken en op zoek gaan naar de Poochy-pups. Die houden zich op de meest onverwachte plekken verscholen!
Geef een Joy-Con aan een vriend en speel dit creatieve avontuur met z'n tweetjes! Spring op de rug van je maatje en ontdek samen van alles en nog wat. Als team wordt iedere uitdaging een eitje!
Repareer de Dromenzon en herstel de vrede op het eiland van de Yoshi's in Yoshi's Crafted World, exclusief voor de Nintendo Switch.