Iedereen is van de partij!
Legendarische gamewerelden en beroemde vechters komen samen in de ultieme showdown: Super Smash Bros. Ultimate voor de Nintendo Switch!
Nieuwe vechters, zoals Inkling uit Splatoon, Ridley uit Metroid, Simon Belmont uit Castlevania en Isabelle uit Animal Crossing, maken hun debuut in de Super Smash Bros.-serie. Ook komen alle Super Smash Bros.-vechters uit de serie terug… ALLEMAAL!
Dankzij de verschillende spelstanden en opties kan iedereen de game spelen. Kies in Smash het level, bepaal de regels en ga de strijd aan met tot wel acht spelers tegelijk! Of vorm in Multismash een team van drie of vijf vechters en neem de vechters van het andere team één voor één te grazen! En dat is pas slechts het begin!
Dankzij spirits kun je gevechten organiseren tussen personages uit meer series dan ooit tevoren. Hoeveel kun jij er verzamelen? Vechters kunnen hun krachten bundelen met spirits om nog sterker te worden. Hoofdspirits verbeteren de statistieken van je vechter en hulpspirits geven je vechter extra vaardigheden. Kies je hoofdspirit en hulpspirits en maak je vechter sterker dan ooit!
Per level kun je instellen welke muziek je wilt horen terwijl je de strijd aangaat. Er zijn in totaal meer dan 800 nummers!
Voorwerpen die in het level verschijnen, kunnen de sleutel tot succes zijn… mits je ze goed gebruikt! Zo kun je met Pokéballen en Meesterballen Pokémon oproepen die je kunnen helpen in de strijd. Ook kunnen gastpersonages je als hulptrofeeën bijstaan!
De Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass geeft je toegang tot vijf Challenger Packs: vijf vechters, vijf levels en al hun bijbehorende nummers. Strijd met nieuwe vechters uit Banjo-Kazooie, DRAGON QUEST, FATAL FURY, Persona 5 en Fire Emblem!
De Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2 geeft toegang tot nog eens zes Challenger Packs: zes vechters, zes levels en alle bijbehorende muzieknummers. Betreed het strijdperk met vechters uit KINGDOM HEARTS, Minecraft, FINAL FANTASY VII, ARMS en meer!