Captain Toad: Treasure Tracker
Verken allerlei listige levels die geïnspireerd zijn door Japanse 'tuindozen' die hakoniwa worden genoemd in Captain Toad: Treasure Tracker voor de diverse Nintendo 3DS-systemen!
Dankzij de 3D-beelden en touchscreen-besturing is het net alsof je een tuindoos in je handen houdt!