Gratis proberen!
Er is nu een gratis demo van Hyrule Warriors: Age of Calamity beschikbaar! Speel in je eentje of met z'n tweeën in de lokale multiplayerstand door het eerste hoofdstuk van de game als Link, Zelda en Impa. Vervolgens kun je je opgeslagen gegevens van de demo overdragen naar de volledige game en direct doorgaan met je missie om Ganon, het Onheil, te verslaan!
Reis naar het verleden en vecht om de teloorgang van Hyrule te voorkomen in Hyrule Warriors: Age of Calamity voor de Nintendo Switch!
Wanneer een oeroud kwaad dreigt alles en iedereen op zijn pad te verslinden, hangt het lot van Hyrule aan een zijden draadje. Leid je troepen naar het slagveld en vecht tegen Ganon, het Onheil, in een ultieme poging om het koninkrijk te redden.
Speel als Link en Zelda, samen met Impa en de vier Uitverkorenen van Hyrule en probeer te voorkomen dat het koninkrijke ten gronde wordt gericht door Ganon, het Onheil. Vecht samen tegen de oprukkende duisternis en herschrijf het lot van het rijk!
Beleef een uniek verhaal met bekende gezichten uit The Legend of Zelda: Breath of the Wild en bekijk Hyrule vanuit een ander perspectief – in een tijd voordat de grote ramp plaatsvond.
Hyrule Warriors: Age of Calamity combineert de spectaculaire gameplay met de levendige landschappen van The Legend of Zelda: Breath of the Wild en biedt een enerverende nieuwe manier om deze bekende wereld te ervaren.
Gebruik krachtige wapens en magische runen om de legers van Ganon, het Onheil en formidabele monster met de grond gelijk te maken. Reis naar verschillende slagvelden in Hyrule, verzamel wapens en materialen om je arsenaal sterker te maken en help je manschappen hun mannetje te staan tegen het kwaad.
Als je op je Nintendo Switch-systeem opgeslagen gegevens hebt van The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kun je het oefenzwaard vrijspelen in Hyrule Warriors: Age of Calamity. Dat is een wapen dat link in gevechten kan gebruiken.