Ontdek samen een wereld vol Mario-plezier!
Ga met Mario, Luigi, Peach en Toad op avontuur om Sprixieland te redden in Super Mario 3D World + Bowser's Fury voor de Nintendo Switch! Red de Sprixie-prinses en haar volgers in je eentje of met maximaal drie andere spelers in deze uitgebreide versie van Super Mario 3D World.
In het gloednieuwe bonusavontuur Bowser's Fury moet je alleen of met een vriend Bowser Jr. helpen om zijn vader weer normaal te laten worden.
Speel alleen of voor de eerste keer lokaal* of online** met maximaal drie vrienden en ga op een spannende reis door Sprixieland. Gebruik handige power-ups, zoals de superbel of de dubbele kers, en probeer Bowser en zijn onderdanen een halt toe te roepen.
Werk in een 3D-avontuur samen met Bowser Jr. om zijn woeste vader te stoppen in de nieuwe spelstand Bowser's Fury! Ren en spring over allerlei eilanden om mysterieuze kattenzonnen te verzamelen en het op te nemen tegen de kolossale Furie-Bowser wanneer hij uit het diepe opduikt om chaos te veroorzaken.