Probeer de game gratis!
Ontdek meer dan 70 listige levels in sandbox-stijl in Captain Toad: Treasure Tracker voor de Nintendo Switch. Ga zelf op zoek naar de krachtsterren, of laat een vriend of vriendin meespelen in de coöpstand voor twee spelers!
Toad en Toadette zijn op jacht naar schatten, en stuiten daarbij op een krachtster! Maar wanneer ze hun vondst staan te bewonderen komt er een gigantische vogel met de naam Wingo aangevlogen, die de ster voor hun neus weggraait. Ook Toadette wordt meegesleurd!
Toad-baas gaat onmiddellijk op pad om zijn vriendinnetje te redden, maar kan hij dat wel in zijn eentje...? Hij moet angstaanjagende gevaren en de immense uitdagingen op zijn avontuur overwinnen.
Help Toad-baas allerlei uitdagingen te overwinnen, van gemene valstrikken die je moet ontwijken tot vijanden die je kunt verslaan door knolrapen te gooien. Vanwege zijn zware rugzak kan hij niet springen, dus je zult de levels moeten ronddraaien om elke puzzel op te lossen en een weg naar de krachtster in een level te vinden.
Je avontuur neemt je mee naar allerlei soorten plaatsen, waaronder oude ruïnes, gloeiendhete vulkanen, griezelige spookhuizen, zonovergoten stranden en meer! Verderop in het avontuur kom je zelfs op locaties uit Super Mario Odyssey-levels, zoals New Donk City!
Met z'n tweetjes is het leuker, en een extra paar handen komt natuurlijk altijd van pas! Geef een Joy-Con-controller aan een vriend of vriendin en speel de levels samen in de stand voor twee spelers. De tweede speler kan samen met Toad-baas puzzels oplossen of van een afstandje helpen door vijanden te bestoken met knolrapen.
Er zijn nog meer avonturen voor Toad en Toadette verkrijgbaar als betaalde downloadbare content! Hiermee kun je 18 nieuwe uitdagingen aangaan, waaronder vijf nieuwe levels en een hoop glimmende kroontjes om te vinden!