Probeer de game gratis
Er is nu een gratis demo van Miitopia beschikbaar! Stel je Mii-team vandaag nog samen en neem het mee naar de volledige game.
Ga op een waanzinnig en grappig avontuur met je eigen groep vrienden in Miitopia op de Nintendo Switch! Creëer je eigen team van Mii-personages en neem het op tegen de duistere vorst, die de gezichten van de Miitopia-bewoners heeft gestolen, waaronder dat van de koning! Haal de gezichten terug en herstel de balans in het koninkrijk met de kracht van vriendschap.
Creëer Mii-personages die lijken op je vrienden en vijanden, en bepaal zelf hoe de populatie er in Miitopia uitziet! Ontwerp je eigen Mii-held hoe jij dat wilt en kies zelf wie de hoofdrollen krijgen in het avontuur, van de helden die je reisgenoten worden tot de grote slechterik in het verhaal. Dit is jouw persoonlijke avontuur!
Je kunt Mii-personages maken en toevoegen aan je eigen Miitopia via de Mii-maker op je Nintendo Switch-systeem. Ook kun je personages lenen van je vrienden.* Hier zie je hoe je dat doet!
Jij beslist welke acties je Mii-personages uitvoeren, zoals genezen, spreuken uitvoeren of volop in de strijd duiken. Je teamleden bepalen echter zelf wat ze doen. De persoonlijkheden, klassen en vriendschappen binnen je team zijn erg belangrijk. Zo kan je driftige broer bijvoorbeeld stoer doen door dubbele schade uit te delen, terwijl je koppige vriend hulp van anderen kan weigeren. Alles is mogelijk!
Geen zin om met een zwaard of staf te vechten? Gebruik dan je microfoon als popster of geef vijanden een veeg uit de pan wanneer je voor de klasse van kok gaat! Er zijn voor jou en je team genoeg klassen om uit te kiezen.
Rust na een gevecht uit in de herberg en werk aan de banden tussen je Mii-personages. Zet teamleden bij elkaar en zie wat ervan terechtkomt. Stuur je personages op uitjes, zoals lekker koffieleuten, een bezoekje aan de bioscoop en meer. Elke vriendschap is bijzonder! Maak je borst maar nat voor hilarische interacties, gekke relaties en plotselinge situaties die het avontuur uniek maken.
Een persoonlijke touch maakt alles beter. Maak je Mii-personages bijzonder met diverse leuke aanpassingsopties. Probeer opvallende pruiken uit, leef je uit met een nieuwe haarkleur en laat de creativiteit in je los met make-up!