De affiniteit van het ontwikkelteam met de software lijkt heel goed te zijn geweest voor deze remakes.
Ja, dat is zo. Ik dacht dat deze teams het vanaf het begin goed zouden doen, wat de reden is dat ik ze de leiding heb gegeven. Maar ze hebben op een niveau gepresteerd dat zelfs boven mijn verwachting lag.
Ik heb het idee dat er een gezond, levendig respect is voor de meesterwerken uit de periode van de Nintendo 64.
Dat zou heel goed kunnen. Het is misschien een beetje vreemd om te zeggen, maar het is alsof ze allemaal een beetje trots waren om deze titels toevertrouwd te krijgen, en het hun concentratievermogen verbeterde.
Alsof ze dachten: “Weet je echt zeker dat het goed is om ons hier aan te laten werken?” (lacht)
Met andere woorden, tijdens het werken aan het spel wisten ze dat waar ze aan werkten door mensen over de hele wereld zou worden gezien. Dat is een van de voordelen als je een remake van een goed spel maakt.
Dat is waar. Die trots hebben ze vanaf het begin, dus de verwachtingen waren hooggespannen. Eerlijk gezegd voelde het alsof ik degene was die hun te makkelijk vertelde: “Oké, dat is goed genoeg.” (lacht) Maar serieus, dit team doet het echt goed.
Ja, ja, ja. (lacht) Dat gevoel kwam ook sterk bij me op toen ik een programmeur was. Als er iets is wat je wilt doen, maar je kunt het niet gemakkelijk doen, is het geweldig om het met je vaardigheden te overwinnen.