Tot 18 augustus 2017, 9:00 uur kun je een exclusief thema voor het HOME-menu van je Nintendo 3DS krijgen ter ere van Kirby’s 25-jarige jubileum als My Nintendo-beloning. Er zijn ook bureaubladachtergronden ter ere van Kirby's 25-jarige jubileum voor pc's, smartphones en tablets verkrijgbaar!