Ontdek met deze vergelijkingstabel welk spelsysteem uit de Nintendo Switch-familie het beste bij je past!
Het systeem is niet op een tv aan te sluiten en is niet compatibel met de Nintendo Switch-houder.
Opmerking: 28,4 mm op het breedste punt, van de uiteinden van de richtingssticks tot de verdikking van de ZL- en ZR-knoppen.
De batterijduur hangt af van welke games je speelt. The Legend of Zelda: Breath of the Wild kun je bijvoorbeeld ongeveer 5,5 uur spelen op een volle batterij.
Nintendo Switch-consoles die vóór augustus 2019 zijn verkocht, hebben mogelijk een andere batterijduur. Bezoek onze klantenservicepagina voor meer informatie.
De batterijduur hangt af van welke games je speelt. The Legend of Zelda: Breath of the Wild kun je bijvoorbeeld ongeveer vier uur spelen op een volle batterij.
Op de Nintendo Switch Lite kun je alle Nintendo Switch-games spelen die de handheldstijl ondersteunen.
Ga op spelpagina's op de officiële Nintendo-website naar het tabblad 'Details'. Vervolgens kun je onder 'Functies' informatie vinden over ondersteunde speelstijlen.