Kirby Super Star
Kirby Super Star biedt niet één, niet twee maar zes spellen in één - plus extra spelstanden en minigames. In elk spel is de hoofdrol weggelegd voor de flinke roze held die zich vaardigheden toeëigend door vijanden op te slokken.
Elk avontuur heeft zijn eigen verhaallijn waarin Kirby strijd levert met klassieke tegenstanders zoals Meta Knight en King Dedede, en unieke gameplay: speel een klassiek platformspel, verzamel schatten en schiet er op los in de ruimte!
Een vriend kan meedoen als Kirby's hulpje en zijn eigen gekopieerde vaardigheden gebruiken om vijanden aan te vallen.