De Nintendo 2DS is het perfecte systeem voor beginnende spelers, waarop je al je favoriete Nintendo 3DS-games in 2D kunt spelen! De Nintendo 2DS biedt toegang tot geweldige games, applicaties en functies waarmee je verbinding kunt maken met vrienden de wereldwijde Nintendo-community.
Beleef avonturen in de beroemde gameseries van Nintendo, die je nergens anders vindt, zoals The Legend of Zelda, Mario, Animal Crossing en Kirby! Op de Nintendo 2DS kun je alle Nintendo 3DS-games spelen in 2D. Met een geweldig aanbod aan games dat elke maand groeit, valt er voor iedereen heel wat te genieten.
De Nintendo 2DS is met terugwerkende kracht geschikt voor alle Nintendo DS-spellen, dus kun je een enorme hoeveelheid oudere spellen opnieuw spelen of ontdekken!
De Nintendo 2DS is verkrijgbaar in verschillende geweldige kleurencombinaties, ZWART + BLAUW, WIT + ROOD en ROZE + WIT. Kies de kleuren die het beste bij je passen! Alles wat je nodig hebt, zit in de doos, waaronder een SD-kaart van 4 GB en een Nintendo 3DS-voeding die je kunt gebruiken voor ieder Nintendo 3DS-systeem.
Behalve de klassieke touchscreenbesturing en het nieuwe 2D-scherm, plaatsen ook de gyrosensor en bewegingssensor je midden in de actie. Voeg daar Augmented Reality-mogelijkheden aan toe, en je beleeft een heel nieuwe manier van spelen!