Een OLED-scherm van 7 inch met levendige kleuren
Met de Nintendo Switch – OLED-Model speel je je favoriete games altijd en overal op een OLED-scherm van 7 inch met levendige kleuren.
De Nintendo Switch – OLED-Model bevat een OLED-scherm van 7 inch met levendige kleuren en een dunnere rand. De levendige kleuren en het hoge contrast van het scherm zorgen voor een rijke game-ervaring in de handheld- en tafelstijl, waardoor games tot leven komen, of het nu gaat om races op topsnelheid of spannende gevechten tegen allerlei vijanden.
De brede verstelbare standaard van de Nintendo Switch – OLED-Model kan in elke gewenste hoek worden ingesteld, voor een comfortabele speelsessie in de tafelstijl.
De Nintendo Switch – OLED-Model beschikt over 64 GB systeemgeheugen. Je kunt dit uitbreiden met een compatibele microSD-kaart (wordt apart verkocht). Download je favoriete games en speel ze waar en wanneer je wilt.
Ga voor meer informatie over compatibele microSD-kaarten naar onze klantenservicepagina.
De Nintendo Switch past zich aan jouw situatie aan, zodat je altijd de games kunt spelen die je wilt. Speel games altijd, overal en met iedereen!
Aan de Nintendo Switch zitten twee controllers die je samen of apart kunt gebruiken: de Joy-Con-controllers. Houd ze verticaal, horizontaal of geef er een aan een vriend om coöperatief of competitief te spelen waar en wanneer je maar wilt.
Spelers kunnen maximaal acht Nintendo Switch-, Nintendo Switch – OLED-Model- of Nintendo Switch Lite-systemen met elkaar koppelen om met zijn achten samen of juist tegen elkaar te spelen in games voor meerdere spelers.
De Nintendo Switch – OLED-Model is compatibel met de volledige catalogus aan Nintendo Switch-games.