Nintendo 3DS family systems
Until 08:00 (UK time) on 18/08/2017, you can redeem an exclusive Kirby’s 25th Anniversary Nintendo 3DS HOME Menu theme as a My Nintendo reward. A Kirby 25th Anniversary wallpaper for PC and smart devices is also available!