Nieuwe Nintendo Switch-games – Juli 2024
Speel alsof het 1990 is, bundel je Turtle-krachten, vertrek op een verdoemde expeditie en meer op de Nintendo Switch! Bekijk deze selectie games voor juli en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Kruip achter de stuurknuppel van je vliegtuig en scheer door fotorealistische luchten met 360˚ bewegingsvrijheid in ACE COMBAT 7: SKIES UNKNOWN Deluxe Edition. Jaag op vijandelijke vliegtuigen en waag je aan realistische missies, terwijl je constant rekening moet houden met het weer en andere omgevingsinvloeden. Bereid je voor op epische luchtgevechten!
Vertrek op een verdoemde expeditie in Darkest Dungeon II, het vervolg op de geliefde gothic roguelike RPG. Stap aan boord van je postkoets en reis door desolate landschappen om de apocalyps af te wenden. Bestrijd nachtmerrieachtige wezens in turn-based gevechten en verbeter je vaardigheden na elke dodelijke rit.
Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate laat je genieten van snelle, roguelike actie, waarbij geen twee potjes hetzelfde zijn. Kruip in de schilden van alle vier de Turtles, elk met unieke krachten en vaardigheden, en werk samen met vrienden voor waanzinnige coöp-gameplay tegen formidabele vijanden.
Stel jouw speedrunskills op de proef in meer dan 150 retro-uitdagingen in Nintendo World Championships: NES Edition. Zet in je eentje zo snel mogelijke tijden neer in de Speedrun-stand, speel online tegen anderen in het wereldkampioenschap, of verzamel je vrienden voor de lokale multiplayerstand en bepaal wie de snelste is!
Wat is een schim? Het is de ziel en geest van een object, ding of levend wezen - iedereen heeft er eentje. In het puzzelavontuur SCHiM moet je als schim van schaduw naar schaduw springen in ontspannende omgevingen vol interactie. Herenig je schim met zijn ding voor het te laat is!
Maak kennis met de New Denpa Men! Vind ze, vang ze en leid ze in dit vrolijke, free-to-play RPG-avontuur. Verken kerkers en versla monsters, vorm je eigen outfits, decoreer je eiland naar eigen smaak, en meer! In de lokale coöpstand kunnen vier spelers bovendien op jacht gaan naar speciale Denpa Men!
In The Star Named EOS reis je door een prachtige, handgetekende wereld om enkele van de mooiste, maar snel vervliegende momenten te fotograferen. Door foto's uit het verleden te reproduceren, ontdek je de waarheid achter een familiegeheim en wordt de liefde die in de gefragmenteerde herinneringen schuilt, steeds helderder.
Arranger: A Role-Puzzling Adventure vertelt het verhaal van Jemma, een buitenbeentje in een klein dorp dat de wijde wereld in trekt om zichzelf te vinden. Verschuif Jemma en haar omgevingen vakje voor vakje en geniet van verkenning, gevechten en puzzels in dit unieke spel.
Speel als verschillende leden van de Straw Hat Crew in ONE PIECE ODYSSEY, een opwindende RPG in de wereld van de populaire anime. Vertrek op een groots avontuur, maak nieuwe vrienden, bestrijd gevaarlijke vijanden en probeer te ontsnappen van het weelderige tropische eiland waarop je bent aangespoeld.
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van juli.