10 toptips van professor K. Wibus voor een succesvolle spokenjacht!
Is al dit spokenjaaggedoe nieuw voor jou? Ik ben professor K. Wibus en ik heb met een paranormaal probleem te maken. De donkere maan is in stukjes gevallen en spoken zorgen voor een hoop trammelant in de Schaduwvallei!
Zodra je een spook (of drie) beet hebt, hou dan goed vast, want ze laten zich niet zomaar vangen! Kantel de linkerstick snel in de tegenovergestelde richting waarin ze trekken om ze uit te putten. O, en vergeet niet om op de A-knop te drukken om de volledige kracht van de Spookzuiger 5000 te benutten. Zo kun je dat gespuis razendsnel opzuigen!
Deze stoffige, oude gebouwen zitten vol verborgen geheimen. Gebruik de Spookzuiger 5000 om alles op te zuigen waar je oog op valt – zoals een losliggend vloerkleed, een afgescheurd stuk behang of een losgerafeld gordijn – want wie weet vind je wel een geheim pad, een handige snuisterij of een waardevolle schat, ghe ghe!
Boosaardige boe-fjes! Ahum... Deze ongrijpbare plaaggeesten zien er misschien allemaal hetzelfde uit, maar ze hebben hun eigen persoonlijkheden en ze halen allerlei fratsen uit. Gebruik de uv-lamp om ze te verrassen en laat ze wild door de kamer vliegen, waardoor ze moe worden. Als je ze alle hoeken van de kamer hebt laten zien, zet dan de Spookzuiger 5000 in om die vervelende Boo's voorgoed te verslaan!
Schatten zijn er niet alleen om mooi te glimmen, jeweetwel! Verzamel zo veel mogelijk spullen om je spookjagersuitrusting te upgraden, waaronder handige verbeteringen aan de zuigkracht van de Spookzuiger 5000 en het opladen van de uv-lamp. Ga tussen de missies door naar mijn kluis om te zien hoeveel schatten je moet verzamelen om je volgende upgrade vrij te spelen.
Ik zou het geweldig vinden als mijn onderzoek van pas komt bij je paranormale escapades. De Schaduwvallei gaat zichzelf echter niet redden, dus trek eropuit en stop die druktemakers, snel!