Video afspelen
De Nintendo Switch Lite is een nieuwe toevoeging aan de Nintendo Switch-familie en is een compact, lichtgewicht systeem met geïntegreerde besturing.
Op de Nintendo Switch Lite kun je alle Nintendo Switch-games spelen die de handheldstijl ondersteunen. Het systeem is ideaal voor degenen die graag onderweg spelen en voor degenen die graag online of lokaal met vrienden of familie willen spelen die al een vlaggenschipmodel van de Nintendo Switch hebben.
Omdat de Nintendo Switch Lite speciaal is gemaakt voor handheld-gaming, kun je hem niet aansluiten op een tv.
Spelers kunnen maximaal acht Nintendo Switch- of Nintendo Switch Lite-systemen met elkaar koppelen om met zijn achten samen of juist tegen elkaar te spelen in games voor meerdere spelers.
Let op: 28,4 mm op het breedste punt, van de uiteinden van de richtingssticks tot de verdikking van de ZL- en ZR-knoppen.
Batterijduur De batterij kan meer dan zes uur meegaan, maar dat hangt af van de software en de gebruiksomstandigheden.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild kun je bijvoorbeeld ongeveer vier uur spelen op een volle batterij.