Welkom bij de Hyrule Warriors Direct: een Nintendo Direct-video die helemaal in het teken staat van Hyrule Warriors voor de Wii U! Kijk naar de presentatie door Yosuke Hayashi van Koei Tecmo Games voor informatie over Hyrule Warriors. Klik op de video om hem op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!