Geniet van Fire Emblem-nummers met Nintendo Music
Leid legers van nobele krijgers om koninklijke conflicten te beslechten in de Fire Emblem-saga. Heers over het slagveld en gebruik je tactische vernuft om te triomferen in turn-based gevechten.