Welcome to Hyrule Warriors Direct – a Nintendo Direct video that focuses on Hyrule Warriors for Wii U! Watch the presentation by Mr Hayashi from Koei Tecmo Games now for info on Hyrule Warriors. Click on the video to watch it again at any time!