Welkom bij de Tomodachi Life Direct! In deze video kom je van alles te weten over deze gloednieuwe Nintendo 3DS-game, waarin voor jou en je Mii-personages alles mogelijk is! Kijk hoe de president van Nintendo of Europe, Satoru Shibata, de game induikt, en ontdek welke verrassingen hem en zijn speciale gasten te wachten staan in zijn eigen Tomodachi Life...
Ga nu naar de nieuwe teasersite van Tomodachi Life, en kom regelmatig terug voor de nieuwste updates!