Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct! Kijk naar de presentatie door Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata, die gericht is op software die eind dit jaar en in 2015 voor de Wii U en de Nintendo 3DS zal uitkomen! Klik op de video's om ze opnieuw te bekijken!