Welkom bij onze Nintendo Direct Mini-uitzending! Kijk hieronder naar de presentatie, gepresenteerd door Satoru Iwata, de president-directeur van Nintendo.
Lees alles over de nieuwe aanvullende content op de officiële New Super Mario Bros. 2-website.