Welkom bij deze Super Smash Bros. Direct! Bekijk de uitzending, die wordt gepresenteerd door Masahiro Sakurai, de regisseur van de Super Smash Bros.-reeks, voor nieuwe informatie over de Super Smash Bros.-games die later dit jaar voor de Wii U en de Nintendo 3DS zullen verschijnen. Klik op de video's om ze wanneer dan ook te bekijken!