Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct-uitzending! Kijk naar de presentatie door Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata, gericht op software die voor het einde van de lente op de Wii U en de Nintendo 3DS zal uitkomen! Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!