Welkom bij de nieuwste Nintendo Direct Mini! Kijk naar deze presentatie voor nieuws over het aankomende Flipnote Studio 3D voor Nintendo 3DS.
Ga naar de Flipnote Studio-site voor meer informatie over veranderingen in de dienst en Flipnote Studio 3DS!