In dit speciale Nintendo Digital Event voor de E3 werden amiibo aangekondigd en werden er updates gegeven over nieuwe software, waaronder Super Smash Bros. for Nintendo 3DS en de Wii U, een nieuwe Legend of Zelda-game voor de Wii U, Yoshi's Woolly World, Splatoon en Mario Maker (voorlopige titel).