Welkom bij Pokémon Direct! Dit is de tweede korte Nintendo Direct-uitzending die helemaal in het teken staat van Pokémon! Kijk naar de presentatie van Satoru Iwata, Tsunekazu Ishihara van The Pokémon Company en Junichi Masuda van GAME FREAK inc. voor een update over Pokémon X en Pokémon Y, die op 12 oktober zullen verschijnen voor de Nintendo 3DS. Klik op de video om hem op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!