Welkom bij de Nintendo Direct Wii U Preview! Ontvang hier het laatste nieuws! Kijk naar onze videopresentatie van Satoru Shibata, de directeur van Nintendo of Europe, voor het meest spannende nieuws over releases voor de Europese markt. Klik op de video's naast de hoofdvideo om naar de individuele trailers te kijken!