Welkom bij Nintendo 3DS Guide: Louvre Direct - een Nintendo Direct video die helemaal over Nintendo 3DS Guide: Louvre gaat! Kijk naar de presentatie door Satoru Iwata voor informatie over Nintendo 3DS Guide: Louvre. Klik op de video om hem op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!