Lees meer over 3D-foto's en 3D-video's
Maak kennis met de Nintendo 3DS, het handheld-systeem van Nintendo dat een wereld vol geweldige games en functies opent! Maak verbinding met vrienden en andere spelers van over de hele wereld, en deel je spelplezier als nooit tevoren. Speel games waar je maar wilt met de Nintendo 3DS.
Beleef prachtige 3D-avonturen in de beroemde gameseries van Nintendo die je nergens anders vindt, zoals Zelda, Mario, Animal Crossing en Kirby! Met een geweldig aanbod aan games dat elke maand groeit, valt er voor iedereen heel wat te genieten op de Nintendo 3DS.
Je kunt de Nintendo 3DS gebruiken om Nintendo DS-games te spelen, dus kun je een enorm aantal eerder verschenen games opnieuw spelen of ontdekken!