Animal Crossing: New Horizons
Nodig je favoriete personages uit voor een bezoekje aan je kampeerplek, organiseer fotoshoots op Harvey-eiland, ontvang posters van personages en meer!
Animal Crossing: Happy Home Designer
Je kunt opdrachten krijgen om huizen te ontwerpen, dieren uitnodigen om de huizen en openbare gebouwen die je hebt ontworpen te bezichtigen, en meer!
Als je bepaalde amiibo-kaarten scant, krijgt Mario het uiterlijk van het afgebeelde amiibo-personage als hij een ?-paddenstoel pakt!
Je kunt dieren uitnodigen in je dorp of iedere dag een item krijgen. Je kunt dieren ook vragen om bij jou te komen wonen. Deze personages kunnen je ook helpen in Desert Island Escape en je kunt ze gebruiken in amiibo Camera. Door een amiibo-kaart te scannen van een bijzonder personage, zoals Isabelle of Tom Nook, kun je elke dag een item krijgen.