Welcome to our Nintendo Direct Wii U Preview! Find out all the latest Nintendo of Europe news right here! Watch the presentation by Satoru Shibata - Nintendo of Europe's President - to hear the hottest release news and games info for the European market. Click on the videos to the side of the main player to watch the individual trailers at any time!