Welcome to the latest Nintendo Direct! Watch the presentation by Nintendo President Satoru Iwata and Nintendo of Europe President Satoru Shibata focusing on Wii U and Nintendo 3DS software launching by the end of this year, while looking ahead to 2015. Click on the videos to watch them again at any time!