If you’re in the mood to sink your teeth into a massive adventure or two, a duo of role-playing games are out now for Wii U and Nintendo 3DS family systems.
Travel as a team through a gigantic world filled with vast oceans, expansive grassy plains, towering mountain ranges, exotic jungles and more, each with their own secrets to discover and threats to face. As you discover each area, do battle with gigantic beasts in action-packed real-time battles using a combination of melee strikes, long range attacks and special moves known as Arts.
Using enormous, transformable robotic exoskeletons known as Skells, you can fly around Mira at high speed, reach previously inaccessible locations and take on over-sized foes that are too big to face on foot. If you’d like to take on missions with other players, you can also join an online squad* and set out on co-operative missions for up to four players.
Visit our official Xenoblade Chronicles X website to learn more about this ambitious adventure and see how you can help humanity build a future on Mira.
Also out now, those looking for a light-hearted RPG full of fan-favourite characters can find fun in Mario & Luigi: Paper Jam Bros., only on Nintendo 3DS family systems. When two unique universes collide, Paper Mario jumps off the page and joins a fantastic team of Super Mario Bros.! Mario, Luigi and Paper Mario are the only ones who can defeat both Bowser and Paper Bowser to separate the two worlds once again!
With Paper Mario in the fold, there are even more ways to explore the Mushroom Kingdom! Slip through narrow cracks to uncover hidden areas, transform into a paper plane to fly the Super Mario Bros. about, or strike multiple times in turn-based battles with duplicated Paper Marios. By combining the powers of your heroes, you can also perform Trio Moves to get past obstacles that block the way forward and unleash Trio Attacks to wallop foes in style! When even the might of three heroes isn’t enough, tear up your enemies in massive, real-time Papercraft Battles and crease, crinkle and crumple Bowser’s papery armies!
Unwrap more information about this charming quest at our Mario & Luigi: Paper Jam Bros. gamepage!
Whether you’re after an epic adventure or a comical mash-up RPG, there’s a role-playing game to suit you out now, only on Wii U and Nintendo 3DS family systems!