It's-a me, Mario!
Whether you're completely new to Mario, haven't played a Mario game since the 80s or someone who knows Mario well, there's something for you in the shelves below!
Listen to a growing library of Nintendo tunes on your smart device with Nintendo Music.
Play your favourite games anytime, anywhere, with anyone, with the Nintendo Switch family of consoles.
Discover amiibo, a fun way to interact with your favourite Super Mario characters and games!