You'll be able to enjoy all your favourite games on bigger screens, with the same 3D graphic capability and all the features of Nintendo 3DS.
The battery life of the Nintendo 3DS XL has been extended, allowing you to enjoy gaming on-the-go for even longer.
Dive straight into the Nintendo franchises you don’t find anywhere else and experience Zelda, Mario, Animal Crossing, Kirby and more in glorious 3D. With an amazing catalogue of games that is growing every month, there’s something for everyone to enjoy on Nintendo 3DS XL.
Nintendo 3DS XL is backwards compatible, so you have the entire library of Nintendo DS games to replay or discover!