Celebrate MAR10 Day with Mario and friends
March 10th is MAR10 Day – get it? – and to celebrate we’ve got some news! In a new video, Shigeru Miyamoto announced that Nintendo is working together with Illumination on a new animated film based on the world of Super Mario Bros. – plus, there are updates on some of the upcoming adventures you can enjoy with Mario and friends on Nintendo Switch!
Whether you’re after adventure, ready to race, feeling sporty or in the mood to party, you can make every day a Mario Day with Nintendo Switch. Watch the above video to get into the Mario Day spirit!
Fold into adventure in the returning classic Paper Mario: The Thousand-Year Door on May 23rd, and creep carefully into spooky escapades in Luigi’s Mansion 2 HD on June 27th.
Over the weekend, the LEGO Group celebrated MAR10 Day by unveiling three new LEGO Super Mario sets – The Bowser Express Train, King Boo’s Haunted Mansion and Battle with Roy at Peach’s Castle. And that’s not all: Mario Kart will be coming to LEGO Super Mario in 2025, too! Watch the above presentation from LEGO to find out more.