Reis met je team door een enorme wereld met woeste oceanen, wijdse grasvlakten, torenhoge bergketens en exotische jungles, waar overal geheimen en gevaren sluimeren. In ieder gebied kom je oog in oog te staan met uit de kluiten gewassen beesten in realtime-gevechten boordevol actie, die je kunt verslaan met een combinatie van verschillende aanvallen en speciale acties die Arts worden genoemd.
Door middel van Skells - grote, gemechaniseerde exoskeletten - kun je razendsnel door het luchtruim vliegen, locaties ontdekken waar je anders niet bij kunt en de strijd aanbinden met vijanden waartegen je normaal gesproken kansloos bent. Als je op avontuur wilt gaan met andere spelers, kun je jezelf ook aansluiten bij een online team* en coöpmissies met maximaal vier spelers uitvoeren.
Ga naar onze officiële website voor Xenoblade Chronicles X om meer te weten te komen over dit meeslepende avontuur en om te zien hoe je de mensheid een toekomst kunt bieden op Mira.
Wie liever een grappige, kleurrijke RPG vol oude bekenden speelt, kan zijn hart ophalen in Mario & Luigi: Paper Jam Bros., exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Wanneer twee werelden met elkaar vervlochten raken, komt papieren Mario tot leven en sluit hij zich aan bij de Super Mario Bros. Samen moeten Mario, Luigi en papieren Mario het opnemen tegen Bowser en papieren Bowser om de twee werelden weer van elkaar te scheiden.
Dankzij papieren Mario kun je het Paddenstoelenrijk op nieuwe manieren ontdekken. Glip door smalle openingen om verborgen ruimtes te ontdekken, verander in een papieren vliegtuig en neem Mario en Luigi mee als passagiers, of neem je vijanden te grazen in turn-based gevechten met kopieën van papieren Mario. Combineer de krachten van de drie helden voor trioacties, waarmee je voorbij hindernissen kunt komen. Met trioaanvallen kan het dappere drietal gezamenlijk vijanden ervan langs geven. Als zelfs de gebundelde krachten van de drie helden niet voldoende zijn, kun je je vijanden verkreukelen in de knutselstrijd, waarin je een groot kartonnen model bestuurt om Bowsers troepen te verslaan!
Ontvouw meer informatie over dit kleurrijke avontuur op onze spelpagina voor Mario & Luigi: Paper Jam Bros.!
Of je nu op zoek bent naar een episch avontuur of naar een grappige crossover-RPG, wij hebben de juiste game voor je, exclusief voor de Wii U en de Nintendo 3DS!