Een feest dat je bij zal blijven
Neem een duik in een zee van games in Mario Party: The Top 100, exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen. Ontdek een verzameling van de 100 beste minigames aller tijden die je altijd en overal met je mee kunt nemen!
Heb je al eens gedanst met Mario? Je mond volgepropt met pizza's? Aan de kant moeten springen voor pinguïns? Dit is de ultieme verzameling uit 20 jaar Mario Party-minigames!
Deze keer kun je nog sneller plezier beleven door middel van een paar nieuwe functies! Met favorieten kun je heel eenvoudig een minigame kiezen en nuttige instructies raadplegen. Start een van de vele games en je zult al snel merken dat alleen de beste games deel uitmaken van dit ultieme feest!
Daarbovenop kun je met Download Play* met maximaal vier spelers en slechts één exemplaar van de game je eigen feestje bouwen! Hiervoor heeft iedere speler een eigen gamesysteem nodig.
Een feestje zonder een paar bekende gezichten bestaat niet! Gelukkig is de hele bende erbij! Onze gewiekste held Mario, de galactische hoogheid Rosalina, en zelfs Waluigi! Er is een personage voor iedereen!
Met compatibele amiibo (apart verkrijgbaar) begint het feest pas echt! Door amiibo te scannen kun je nieuwe minigames vrijspelen, munten ontvangen en nog veel meer.