Inhoudelijk is het spel hetzelfde als de verpakte versie, maar je kunt het direct downloaden op de dag van de release!
Als je met je Nintendo Network ID inlogt op een speciale website, wordt je software automatisch gedownload op je Nintendo 3DS-systeem, zodat die klaar is voor gebruik wanneer je je Nintendo 3DS weer oppakt.