De draaiknop van de Nintendo 3DS biedt een compleet analoge besturing in je games.
Als je ooit met een systeem uit de Nintendo DS-familie hebt gespeeld, voelt de Nintendo 3DS meteen vertrouwd aan. Favoriete onderdelen als het touchscreen, de microfoon en de richtingsknop zijn allemaal weer aanwezig, maar de Nintendo 3DS biedt nog meer besturingsmogelijkheden die je gameplay een nieuwe dimensie geven.
De draaiknop van de Nintendo 3DS biedt een compleet analoge besturing in je games.
Met de camera's aan de binnen- en buitenkant van de Nintendo 3DS kun je beelden van je omgeving maken, die de gebeurtenissen in je games kunnen beïnvloeden.