Enjoy the holiday season with these party games!
Whether you’re after some friendly competition or want to work together for victory, these multiplayer games on Nintendo Switch will help you get into the party mood!
Enjoy the biggest Mario Kart yet with Mario Kart 8 Deluxe. Up to four players can enjoy split-screen multiplayer, racing head-to-head on land, underwater, through the skies and even on walls and ceilings in a whopping 48 courses.
Shake, punch, dance, wiggle, and even curtsy through over 200 lightning-fast motion-based microgames in WarioWare: Move It! Up to four players can embrace their silly side, taking part in a bunch of different minigames, full of fun scenarios and even funnier movements!
Get the gang together for some hilarious horsing around in Everybody 1-2-Switch! Up to 8 players can get up and moving with Joy-Con mode, or if you’ve got a larger gathering, up to 100 people can play using their phone in Smart Device mode!
Swing, kick and spike your way to victory in Nintendo Switch Sports! Grab a Joy-Con controller and use real-world movements to take part in a variety of sporting activities that’ll get your body moving. Gather your friends and family to join in the fun across seven different sports: Tennis, Bowling, Golf, Football, Volleyball, Badminton and Chambara!
Get ready for the ultimate board game party with friends from the Mushroom Kingdom! Travel across the board with the roll of a dice, triggering special events as you land on spaces. Take part in dozens of minigames to gain coins, and spend them on Stars. The one with the most Stars at the end is declared the winner.