Mario Party Superstars
Calling all superstars! Get ready to PAR-TAY with five classic boards from the Nintendo 64 era and 100 minigames from across the series in Mario Party Superstars for Nintendo Switch.
Set out to become a superstar in Mario Party mode, a fun-packed board game where fortunes can change in the blink of an eye. This, and all other modes, can be played online*!
You can set the rules to suit your mood or even the odds. Choose the number of turns, what types of minigames you’ll play and how many Stars each player starts with.
The action takes place on five classic boards from the Nintendo 64 Mario Party games.
Water plants, race slot cars, give facelifts and more in a superstar collection of 100 madcap minigames from across the Mario Party series!
All minigames are played with button controls, so everyone’s invited to this party, whether you’re using a Joy-Con controller or a Nintendo Switch Pro Controller, and no matter which Nintendo Switch family console you’re playing on.
Come out on top in free-for-all, four-player minigames, team up against the opposition in 2 vs. 2 and 1 vs. 3 minigames, or go head-to-head in Duel minigames. Don’t know what to do? No problem! You can practise each minigame to your heart’s content before taking it on for real.
All modes support online multiplayer, so you can hop in with friends for a few minigames or a marathon 30-turn match. Even if you’re partying solo, you can randomly match with other party animals worldwide. Victory is just as sweet (and stealing Stars is just as satisfying) from anywhere across the globe!